تقلب در تراوین
نوشته شده توسط : علی اصغرپور

 

 

 

تقلب در تراوین با استفاده از کدهای تقلب



این کدهایی که بهتون میگم یه سری امکانات به بازیتون اضافه میکنه .الان دارم دنبال افزایش منابع میگردم تا شاید بتونم با زدن چندتا دکمه انبار خودم رو پر کنم . اگه بتونم این رو پیدا کنم حتما خبرتون میکنم . ولی خوب اینی رو که پیدا کردم رو فعلا بگیرید تا ایشالله اون رو هم اگه پیدا کردم بهتون بدم :

مراحل زیر رو حتما به ترتیب دنبال کنید :
1- اولین کار اینه که از فایرفاکس استفاده کنید البته با اپرا هم میشه

2- به سایت فایرفاکس و قسمت افزونه ها بروید و greasemonkey رو نصب کنید یا به لینک زیر برید :
https://addons.mozilla.org/fa/firefox/addon/748

3- این افزونه را بر روی فایرفاکست نصب کنید

4- بعد از نصب فایرفاکس را ریستارت کنید

5- عکس میمون در گوشه ی سمت راست و پائین فایرفاکس اضافه خواهد شد

6- به این سایت بروید : http://userscripts.org/

7- در قسمت جستجو travian را وارد کنید تا اسکریپتها را برایتان باز کند اسکریپت دلخواه را انتخاب کنید و بر روی install کلیک کنید

8- بر روی آیکون greasemonkey کلیک کنید و اسکریپت را فعال کنید

خوب عنوان اسکریپت ها همه انگلیسی هستن من خودم این رو بهتون پیشنهاد میکنم امکاناتش زیاده :

http://userscripts.org/scripts/show/28129
اگه توی اسکریپت های این سایتی که بهتون معرفی کردم چیز خوبی پیدا کردید هم خبرم کنید . خودم دارم چکشون میکنم تا یه چیز توپی از توشون در بیارم

 

 

موفق باشید

+ نوشته شده در  چهارشنبه هجدهم فروردین 1389ساعت 22:18  توسط علی  |  یک نظر

تقلب در تراوین

خوب راه هایی برای تقلب در تراوین وجود داره که من 2 تا رو نام میبرم . اگه دوست داشتید میتونم بیشتر و کامل تر هم توضیح بدم ...

 

 

1- استفاده از اسکریپت های تقلب :

در این روش با استفاده از کد های تقلب میتونید یه سری امکانات رو برای بازی کردن به دهکده های خودتون اضافه کنید .  میشه گفت که یه جورایی پلاس رو بدون پرداخت طلا برای دهکده خودتون فعال میکنید 

 

2- استفاده از نرم افزار :

در این روش میتونید با کمک یکسری نرم افزارهای موجود کنترل دهکده خودتون رو به نرم افزار بسپورید تا بجای شما براتون بازی کنه . به عنوان مثال براتون ساختمان هایی رو که البته شما بهش گفتید رو توی نوبت ساخت قرار میده . لشکرکشی های لازم جهت غارت کردن همساه ها رو براتون انجام میده . براتون به تعدادی که شما میگین نیرو میسازه 




:: بازدید از این مطلب : 876
|
امتیاز مطلب : 139
|
تعداد امتیازدهندگان : 39
|
مجموع امتیاز : 39
تاریخ انتشار : 24 مهر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
alivaziri در تاریخ : 1391/7/7/5 - - گفته است :
تقلب در تراوین

/weblog/file/img/m.jpg
محمدرسول در تاریخ : 1391/7/6/4 - - گفته است :
2- استفاده از نرم افزار :این خوبه برام یادم میدی دوست عزیز


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: